سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و متنوّع ترین تصاویر و موضوعات
در این وبلاگ سعی کردیم تنوّع و زیبایی رو سرلوحه ی کارمون قرار داده و فضای وبلاگ رو از یکنواختی و سادگی دور نگه داریم ، امید که مورد پسند شما عزیزان واقع بشه ... 

یازده روش ساده و کلیدی برای افزایش امار وبسایت ها و وبلاگ ها

را در ادامه مطلب مشاهده نمایید:

 

 

1 - بهترین راه در اولین قدم تبادل لینک و لوگو و بنر با دیگر وبسایت ها و وبلاگ هاست . شما تا میتونید با دیگر وب ها به تبادل لینک بپردازید ( البته سعی کنید با وب هایی به تبادل لینک بپردازید که موضوع وبشون با موضوع وب شما مرتبط باشه مثلا اگه وبی با موضوع گالری عکس دارید  با وب هایی تبادل لینک کنید که موضوع گالری عکس دارن , این کار نتنها باعث افزایش بازدید میشه بلکه رتبه شما رو در موتورهای جستجو بالا میبره )

 

2 - در دومین قدم و بعد از اینکه با تعدادی وب تبادل لینک کردید و حدود دوهفته از زمان تاسیس وبتون گذشت و حداقل 10 مطلب رو در وبتون منتشر کردید حالا باید به سراغ ثبت وبتون در موتورهای جستجوگر باشید از جمله موتورهای جستجوگر گوگل  ,  یاهو , ام اس ان و ... برای سهولت هم  میتونید از سایت هایی که وب شما رو به طور خودکار به دها موتور جستجوگر معرفی میکنند استفاده کنید . ( ناگفته نماند که ثبت وب شما در موتورهای جستجوگر ممکن است تا چند هفته هم به طول بینجامه پس صبور باشید )

 

3 - وبتون رو در دایرکتوری های ( لینکستان ) مختلف و بزرگ ثبت کنید . با این کار رتبتون در موتورهای جستجوگر بالا خواهد رفت که نتیجش بالا رفتن امار وب خواهد بود .

 

4 - کلمات کلیدی جز مهمترین بخش هایی است که باعث میشه  موتورهای جستجوگر راحت تر وب شما رو جستجو و پیدا کنند .

 

5 - شما تا اینجا کارهای مقدماتی رو انجام دادید و حالا باید مراحل جدیدی رو شروع کنید . در انجمن هایی که با موضوع وبتون همخونی دارن عضو بشید و به انتشار مطلب بپردازید و سایتتون رو در انجمن ها به دیگران معرفی کنید .

 

6 - در سیستم های تبادل بنر و لوگو از جمله سیستم تبادل بنر پارس تولز ثبت نام کنید تا ورودی ها به سایت شما افزایش پیدا کنند . این کار رشد بازدید شما رو به به سرعت بالا میبره .

 

7 - سعی کنید که صفحه اول سایتتون بسیاز زیبا طراحی شده باشه و در عین زیبایی بسیار سبک باشه و خیلی سریع لود بشه زیرا سایت هایی که خیلی دیر لود میشن کاربران رو از ورود به وبتون دل زده میکنه .

 

8 - چند دومین برای وبتون ثبت کنید یا اینکه چند ادرس ورودی برای سایت ثبت کنید . برای این کار میتونید از سایت هایی که این خدمات رو رایگان ارائه میدن استفاده کنید .

 

9 - سعی کنید مطالبی که درسایتتون انتشار میدید عالی و پر مخاطب باشن که کاربران بعد از مطالعه مطالب وبتون مجاب بشه که هروز به وبتون سر بزنه و به قول معروف مشتری دائمی وبتون بشه .

 

10 - سعی کنید که وب رو زود به زود ا کنید ( حداقل روزی یک بار ) .

 

11 - به نظرات خوانندگان و کاربران سایت احترام گذاشته و هر روز به سوالاتشان پاسخ بدید . این کار باعث میشه که کاربران حداقل به مطالبی که ارسال میکنید نظر بدن .


[ پنج شنبه 88/7/16 ] [ 12:42 صبح ] [ JAVAD.R ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

دوستدار شما هستم و خرسند از اینکه با شما و در کنار شما هستم ...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 63
کل بازدیدها: 1505492