سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و متنوّع ترین تصاویر و موضوعات
در این وبلاگ سعی کردیم تنوّع و زیبایی رو سرلوحه ی کارمون قرار داده و فضای وبلاگ رو از یکنواختی و سادگی دور نگه داریم ، امید که مورد پسند شما عزیزان واقع بشه ... 

سخنان عاشقانه و زیبا (2)

میان این همه نوشته های مجازی

دلم برای طعم یک سطر دست خط واقعی تنگ شده است ،

آن هم از نوع صادقانه اش...

همه یک روز

به گذشته برمیگردیم

برای کسانی که دوستمان داشتند و

ما  رهایشان کردیم

سخت خواهیم گریست!

* 

هر جای این سرزمینی باش

فقط خنده هایت را برایم پست کن

قلب من برای تپیدن نیاز به انگیزه دارد...

*

آدم ها در هر دیدار ،

هر آغوش ،

بعد هر لبخند ،

تکه هایی از خودشان را ،

تکه هایی از دلشان را جا میگذارند …

*

همه حرف دلم با تو همین است

که دوست...

چه کنم؟

حرف دلم را بزنم یا نزنم؟

گفته بودم که به دریا نزنم دل اما،

کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم!

*

تو می گذری…من می گذرم

تو از من – من از دل

تو می خندی…من می خندم

تو به من – من به روزگار

تو می گریزی…من می گریزم

تو از عشق – من از خاطره

تو می روی…من می روم

تو از اینجا - من ازاینجا

کاش می فهمیدی از اینجا ……. تا …… اینجا

چقدر فاصله است !

*

برای تو می‌‌نویسم

که تو فقط بخوانی

مرا ببخش

اگر از گونه‌هایم عشق می‌ریزد

و سطرها یم بارانی می‌‌شود

از تو چه پنهان

به اندازه تمام پریشانی موهایت شکسته ام

اما باور کن

خاطراتت چه خوب میزبانی بود

برای بهانه‌های نفس کشیدنم

خیالت راحت

به هیچ کس نگفته‌ام حکایتمان را

حال فقط با گریه‌هایم می‌‌خندم

تو مرا ندیده ای ؟!

موهای سپید

خاطرات انگشتان توست که از یاد گیسوانم نرفته ست !

*

همیشه خواستن ،

توانستن نیست 

چون که من میخواستم

فراموشت کنم

دیدم که این راه

در توانم نیست...!

*

کاش ما هم باهم مذاکره کنیم ،

دوجانبه! 

تو جانب قلب مرا بگیر

و من طرف دل تورا

بعد وارد یک بازی برد برد شویم،

تو دل مرا ببر

و من عقل و هوش ترا...

ســـهـم مـــن از تـــو عشـــق نیــست ،

ذوق نیـــست ،

اشتیـــاق نیــست

همـــان دلتنـــگیٍ بی پــایــانی ســت

که روزها

دیوانـــه ام می کنــد !

*

تو

نه مهتاب

و

نه خورشیدی

و

نه دریائی

تو همان ناب ترین جاذبه ی دنیایی...

*

افتادنی هم که باشم

اتفاق خوبِ زندگی تو نیستم

خیلی خوش‌شانس باشم

برگ زردی می‌شوم

که زیر پای تو می‌افتد!

*

"نفسهایم" را بشمار،

چون آنها را ،

به قیمت "دوست داشتنت " ،

از دست میدهم !

نه برای  گذر عمر ...

*

پروانه شو !

بال بال بزن 

دورِ احساسم بگرد ،

من این شعرها را 

برای تو روشن کرده ام ...

*

گاهی میانِ خلوتِ جمع

یا در انزوای خویش

موسیقیِ نگاهِ تو را گوش می کنم

وز شوقِ این محال که دستم به دستِ توست،

من جای راه رفتن پرواز می کنم ...

*

عشق،

اتفاق?ست که م?افتد!

گاه? پُر شتاب

مثل ِ گلولها? ناغافل،

گاه? آرام

مثل ِ نشت ِ گاز در شب? زمستان?!

در هر حال عشق؛

اتفاق ِ کُشندها?ست ...!

*

اگر خواندن بلد باشی

یک زن می تواند 

عاشقانه ترین رمانی باشد که تا بحال خواندی ،

و زیباترین حادثه ی یک تراژدی

می توانی با نگاهش برقصی ،

با لبخندش چایت را شیرین کنی ،

با جریان موهایش تار بنوازی ،

و تنش پر از عاشقانه هایی برای توست -

اگر بریل بدانی!

اما مبادا

عاشقانه هایش را خرد کنی ،

که تکه هایش

قلب جهانت را پاره می کند ...

*

نشانی قلبت را هرگز از یاد نبرده ام ،

فرسنگها هم دور باشی -

هوایت که به سرم بزند -

می نشانمت کنار رویا هایم ،

دستهای دلواپسی ام را

قفل میکنم به بودنت ،

تو

همان جان منی -

که گاهی می رسی به لبهایم....

*

می گوید: کلمات گـــــــــــاهی بار معنایی خود را از دست می دهند ،

این روزها " دوستـــــت دارم " ها دیگر قلــــــب کســـی را به تپش وا نمیدارد !

و گونه کسی را سرخ نمیکند ...!


[ شنبه 94/10/19 ] [ 4:37 عصر ] [ JAVAD.R ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

دوستدار شما هستم و خرسند از اینکه با شما و در کنار شما هستم ...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 18
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 1506193