سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و متنوّع ترین تصاویر و موضوعات
در این وبلاگ سعی کردیم تنوّع و زیبایی رو سرلوحه ی کارمون قرار داده و فضای وبلاگ رو از یکنواختی و سادگی دور نگه داریم ، امید که مورد پسند شما عزیزان واقع بشه ... 

راهنمای ساخت ویکی شخصی
را در ادامه مطلب ببینید:

 

ویکی شخصی بسازید.

هر کسی که سایت ویکی‌پدیا را برای یک بار هم دیده باشد با مفهوم "ویکی" آشناست ، ویکی‌ ابزاری برای برای همکاری آنلاین است. در سایت‌های ویکی هر کاربری می‌تواند نوشته‌های صفحه را ویرایش کند و مطالب خود را اضافه کند.
روز‌به روز توجه بیشتری به ویکی‌ها می‌شود ، در واقع ویکی‌ها امروزه جای فرهنگ‌نامه‌های مرسوم را گرفته‌اند. "همه چیز را همگان می‌دانند" ، بنابراین در بسیاری موارد اطلاعاتی که در سایت‌های ویکی می‌توان پیدا کرد ، بهتر و کامل‌تر از هر سایت دیگری هستند.
سرویس‌هایی وجود دارند که به کاربران خود امکان ایجاد ویکی شخصی را می‌دهند ، استفاده از این سایت‌ها مزایای زیادی دارد ، به یاری آنها می‌توان به راحتی روی یک پروژه کار کرد و به صورت جمعی و آنلاین در یک زمان روی یک نوشته کار کرد.
در میان سرویس‌های ارائه‌دهنده خدمات ، سایت JotSpot ، یکی از بهترین آنهاست. ویژگی‌ها و امکاناتی که این سرویس به شما می‌دهد بسیار زیاد است و در واقع "ویکی" ، تنها یکی از امکانات آن است.

- امکان ایجاد یک تقویم
- ایجاد صفحات گسترده
- فضا برای آپلود فایل‌ها
- ایجاد گالری تصاویر
- محیط مناسب برای ویرایش متون
- یک برنامه مدیریت پروژه‌ها
- مدیریت‌کننده تماس‌ها
- امکان ایجاد وبلاگ ساده برای مدیر و سایر کاربران
- امکان ایجاد نظرسنجی
- امکان ایجاد فوروم

بعد از ثبت‌نام در سایت
www.jotspot.com می‌توانید از همه این ویژگی‌ها و امکانات جالب دیگر استفاده کنید. با دعوت کردن یا invite سایر دوستان می‌توانید از یک سایت ویکی شخصی با امکانات بسیار خوب استفاده کنید.

 

 


[ شنبه 88/5/10 ] [ 11:10 عصر ] [ JAVAD.R ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

دوستدار شما هستم و خرسند از اینکه با شما و در کنار شما هستم ...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 73
کل بازدیدها: 1505322