سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و متنوّع ترین تصاویر و موضوعات
در این وبلاگ سعی کردیم تنوّع و زیبایی رو سرلوحه ی کارمون قرار داده و فضای وبلاگ رو از یکنواختی و سادگی دور نگه داریم ، امید که مورد پسند شما عزیزان واقع بشه ... 

چگونگی آپلود در Rapidshare

به ادامه مطلب بروید:

 

 

- براىUpload کردن فیلم، شما زمان زیادى را باید بگذارید اگر در بهترین حالت فشرده سازى کنید یعنى لازم نیست در حالت Best یا Good قرار دهید، چون خیلى زمان خواهد برد، مى توانید از حالت Store استفاده کنید.
ـ همین طور در Musicها هم به همین ترتیب، پیشنهاد Store است.
توجه داشته باشید زمانى که شما فایل هاى خود را کوچک مى کنید.
فایل کوچک ترى را upload کرده اید، در نتیجه تعداد فایل هاى بیشترى مى توانند upload شوند و شما از Account خود مى توانید استفاده بیشترى
کنید.
-از قسمت Browse مى توانید محل ذخیره شدن نظرات را بر روى سیستم خود مشخص کنید.
پس از انجام تمامى کارهاى انجام شده دکمه OK را کلیک کنید تا صفحه بسته شود.
پس از آنکه RAR و یا Zip شدن فایل تمام شد.
شما آ ماده اید که فایل خود را upload کنید.
تنها کافى است Rapiduploader را باز کنید، مطمئن شوید که Login هستید (در گوشه سمت راست، Login نوشته شده باشد).
سپس فایل خود را به سادگى داخل پنجره وارد کنید (مى توانید فایل را بر روى صفحه بیندازید) - upload بسیار کندتر از دانلود اتفاق مى افتد پس منتظر
بمانید.
-توجه داشته باشید، هرگز upload و download را با هم بر روى سیستم نگذارید زیرا زمانى که یک فایل از upload و یا download کارش تمام مى شود و به سراغ فایل بعدى مى رود، برنامه به طور خودکار upload را متوقف مى کند و ادامه فایلهایى که شما گذاشته اید Upload نمى شوند.
توجه داشته باشید که اگر شما قصد دارید یک فیلم را که داراى ? لینک مختلف است upload کنید از شماره ? شروع کنید زیرا به همان ترتیب در سایت قرار مى گیرد اگر ترتیب را رعایت نکنید بعداً براى مرتب کردن آنها باید زمان بگذارید، در غیر این صورت کاربران دچار سردرگمى خواهند شد.
-زمانى که تمامى فایل هاى شما upload شد به History Tab بروید و فایل هایى را که مى خواهید در یک دسته قرار دهید و به هم لینک شوند را انتخاب کنید (Highlight کنید) سپس کلیک راست کرده و Read Selected را انتخاب کنید.
صفحه اى باز مى شود با لینک دانلود اگر شما بخواهید لینکى را حذف کنید مى توانید این کار را با Login کردن به روى سایت Rapidshare.com انجام دهید.دکمه کپى را در پائین صفحه، سمت چپ فشار دهید و بر روى دومین آیکون نمایش داده شده کلیک کنید. (All Downloadlinks)
-مى توانید تمامى لینک هاى خود را بر روى TXT ذخیره کنید تا بعداز دسترسى به آنها آسان باشد.
به این ترتیب شما فایل خود را upload
کرده اید.


[ پنج شنبه 89/4/24 ] [ 3:42 صبح ] [ JAVAD.R ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

دوستدار شما هستم و خرسند از اینکه با شما و در کنار شما هستم ...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 10
بازدید دیروز: 115
کل بازدیدها: 1506047