سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و متنوّع ترین تصاویر و موضوعات
در این وبلاگ سعی کردیم تنوّع و زیبایی رو سرلوحه ی کارمون قرار داده و فضای وبلاگ رو از یکنواختی و سادگی دور نگه داریم ، امید که مورد پسند شما عزیزان واقع بشه ... 

شما می توانید در مورد این تمدن زیر زمینی

(قسمت دوّم ) به ادامه مطلب رجوع کنید:

 

 

گنجینه دفن شده اینکاها

اگر کاشفان و جنگجویان اسپانیولی بعد از ورود به شهر " کوزکو " ان وحشیگری و خشونت را در مورد مردمان انجا اعمال نمیکردند و " اتاهوالپا " پادشاه ان سرزمین را به ان وضع فجیع نمی کشتند ,خدا میداند که چند فروند کشتی لازم بود تا طلاهای ان سرزمین را بار کرده و به اسپانیا منتقل کنند . ولی مسئولین انجا وقتی غاری در برزیل - این غار شبیه غار علی صدر در همدان است . اما کوچکتروضع را چنین وخیم دیدند, گنجینه های خود را در دل زمین مخفی نمودند و چون مردند و از بین رفتند اسرار محل دفینه ها را نیز با خود به گور بردند . این کلمات را یکی از سربازان که در ضمن روحانی نیز بود و پدر " پدروچیزادولئون " نام داشت, چندسال بعد از قتل اخرین امپراطور قوم "اینکا"ها و مردم انجا به دست ناخدا و سردار" پیزارو " و سربازان خونخوارش, به رشته تحریر در اورده است . چشمان " پیزارو " در اثر حرص و آز به طلا چنان کور شده بود که تبدیل به حیوان درنده خو گردیده بود که تاریخ برای همیشه به خاطر خواهد داشت . وی امپراتور انها " آتاهوالپا " را اسیر و زندانی نمود و اعلام کرده بود که وی را در ازای تحویل گرفتن تمام طلاجات و ثروت موجود در ان سرزمین ازاد خواهد کرد . طبق روایات همسر امپراطور با غیبگویان کیهانی مشورت نمود و وقتی مطمئن شد که جنگجویان اسپانیولی حتی بعد از تحویل گرفتن گنجینه ها نیز امپراتور را خواهد کشت, ابتدا دستور داد تمام گنجینه را بطور سری در دخمه ها مخفی نموده و مدخل انها را طوری مسدود و کور نمایند که قابل شناسائی نباشد و سپس تمام کسانی که در این ماجرا دخیل بودند به همراه همسر امپراطور خودکشی کردند و همانطور که پرفسور " هارولد ویلکین " نیز تایید می کند, رمز محل ان دفینه ها بصورت هیروگلیف موجود است و فقط بازماندگان ان امپراطور در هر عصر از ان مطلع است و قبل از مرگ به فرزند خود می اموزد . حال ان گنجینه ها در دل غارهای زیر زمینی نهفته است که احتمالا در هزاران سال پیش توسط اقوام خیلی متمدن احداث شده بودند که در ان ایام همین اینکاها به صورت قبایل وحشی سرگردان میزیسته اند .

داستان بالا خیلی محتمل جلوه می نماید . زیرا دالانها و راهروهای زیرزمینی فراوانی از این دست نه تنها در سرزمین اینکاهای سابق بلکه در جاهای دیگر نیز موجود است . گفته میشود که یکی از مهمترین نوع تونل ها , شبکه هایی از دالانهای زیرزمینی بوده است که بین " لیما " پایتخت پرو و "کوزکو " پایتخت اینکاها کشیده شده بود و به سمت جنوب شرقی تا مرز " بولیوی " ادامه داشته است . طبق مدارک قدیمی مقبره مجلل سلطنتی در داخل یکی از همین تونلهای زیرزمینی قرار دارد . تنها دانشمندان نیستند که جذب این وسوسه شده اند . هر چند که حقیقت ان تا چند قرن اینده نیز شاید برملا نشود . زیرا کندن و کنار زدن مانع سنگ و ملات اهک که تا عمق 40 متری مدخل تونل را مسدود نموده است – خارج نمودن بخارات خفه کننده و متعفنی که چندین قرن است داخل ان تونل ها را پر نموده خیلی مشگل و پرهزینه است . وخطرات مرموز دیگر نیز شاید در انتظار کاشفین انجا باشد, مثلا گفته میشود که اینکاها تله هایی برای تجاوزکنندگان تونلهای در ترکیهاحتمالی به انجا کار گذاشته اند ,بدین صورت که ناگهان زمین زیرپای چنین ادمهایی دهان باز کرده و به کام خود که چاه های عمیقی هستند فرو خواهد برد . اینگونه تونل ها علاوه بر وسوسه دست یابی به گنجینه کلان, معمای باستان شناسی شگفت انگیزی نیز بحساب می ایند . دانشمندان بر این باورند که ان تونل ها به وسیله اینکاها ساخته نشده اند و هر چند بعدها مورد استفاده انها واقع شده و در مورد سازندگان انها نیز بی توجه بوده اند . در واقع انها انقدر شگفت انگیز و مهم هستند که نمی شود با حدس و گمان و احتمالات در موردشان صحبت نمود, همانطوری که تعدادی از دانشمندان تحققیق بعمل اورده و انها را ساخت دست نوعی از غولهای ناشناخته قلمداد نموده اند .اما همانطور که در قسمت اول مطلب " تمدنی اسرار امیز در زیر زمین" خدمتتان عرض کردم - حقیقت عجیب دیگر این است که این نوع تونل ها در سرتاسر دنیا وجود دارد .

مطالبی بسیار جالب و حیرت انگیز درباره تمدنی اسرار آمیز در زیرزمین


عنی علاوه بر امریکای جنوبی در کالیفرنیا – ویرجینیا – هاوائی ( در انجا تمام جزیره ان مجمع الجزایر بوسیله ان تونلها زیر زمینی به هم ارتباط داده شده اند ) اقیانوسیه و اسیا و همچنین در سوئد و چک و اسلواکی و جزیره مالت وجود دارند . یک تونل بزرگ در که در حدود 50 کیلومتر ان مورد کاوش قرار گرفته است از زیر تنگه جب الطارق عبور نموده اسپانیا را به مراکش وصل می کند . بعضی از دانشمندان معتقدند که میمون های نوع شمالی افریقا که برای اروپائیان ناشناخته است, از طریق ان خود را به جبل الطارق رسانده بودند ( من سعی دارم تمام تئوریها را خدمت شما بیان کنم تا خود قضاوت کنید ) حتی گفته شده است که این گونه دالان های سنگی زیر زمینی شبکه ای را تشکیل می دهند که حتی دور افتاده ترین نقاط سیاره ما را بهم وصل می کنند . پرفسور " ایرون جان هیل " درباره تونل های امریکای جنوبی و بخصوص تونل های منتصب به " اینکا " ها نظر جالبی دارد , او میگوید : همانطور که همه میدانند جمجمه کریستالی قوم " مایا " چون معمائی برای نسل امروز باقی مانده است, هر چند این جمجمه کریستالی از ویرانه های " مایا"ها پیدا شده اما قدمتی چند هزار ساله دارد . اقوامی که میتوانند ان جمجمه کریستالی را انگونه برش و طراحی کنند – ایا از کندن چنین تونلهای عاجز خواهند بود ؟! برای جواب این سئوال اجازه دهید برای اشنایی ان دسته از دوستان جدیدمان که تا امروز موفق به خواندن تمام مطالب وبلاگ نشدند, مطلب 14 اردیبهشت 84 را که چند خطی بیشتر نیست بازگو کنم " این جمجمه کریستالی متعلق به اقوام مایا در امریکای مرکزی و شمالی است که متعلق به 800 قبل از میلاد میباشد .

دانشمندان هنگام مطالعه روی این جمجمه متوجه شدند , برشهائی به روی این جمجمه کریستالی است . اما برشها به گونه ای انجام شده که بر خلاف جهت های طبیعی کریستال است , یعنی در واقع این گونه برشها قاعدتا" باید باعث شکسته شدن و ترک خوردن کریستال شود . اما این کریستال دارای ویژگی های اوپتیکال عجیبی میباشد , که حتا در این دوره مدرنیزه و با تمام امکانات و تجهیزات و وسایلی که دارای دقت بسیار میباشد , ساختن ان امکان پذیر نیست و در نتیجه نه تنها این کریستال شکسته نشده و ترک نخورده , بلکه کانلهای نوری ان به شکل معجزه اسائی جهت داده شده , برای مثال نور از پایه جمجمه به چشمها میاید و انها را مانند چشمان یک انسان زنده نورانی میکند . بسیاری معتقدند که اینگونه برش در کریستال و جهت بخشی به نور تا یکهزارسال اینده نیز از ذهن و دست بشر معمولی برنخواهد امد , شاید هم مطابق باور بسیاری ملاقاتی که یک تمدن فضائی پیشرفته از اقوام مایا در هزاران سال پیش به عمل امده در ساختن این جمجمه کریستالی با ابعاد نورانی عجیب ان موثر بوده است " جمجمه کریستالی مایااین تمام مطلبی بود که بنده در تاریخ یاد شده در وبلاگ قرار داده بودم, حالا شما بهتر میتوانید با پرفسور " ایرون جان هیل " ارتباط برقرار کنید . اجازه دهید به موضوع اصلی خودمان برگردیم –" جان شپرد" که شعبه یکی از روزنامه های مشهور ایالات متحده را در کشور " اکوادور " اداره می کند,گفته است که در سال 1944 یک نفر مغول را که یک نوع چرخ فرفره عبادت* را در دست داشت و به حالت خلسه فرو رفته بود, در ساحل کشور کلمبیا مشاهده کرده بود . گفته میشود که ان شخص کسی جز " دالایی لامای سیزدهم " نبوده است که تصور می شد در سال 1933 فوت نموده ولی جسد وی هرگز در داخل سردابه ای که بدین منظور درست شده بود قرار نگرفته بود .

دلایلی را که " لهاسا "** ارائه نمود این بود که وی در حقیقت نمرده بود , بلکه دست به یک سفر زیارتی زیر زمینی به سوی کوه های" آند" واقع در قاره امریکا زده بود- که خواستگاه اصلی دین " لاما " قبل از اینکه با بودایی محشون شود,بوده است . این موضوع شاید عجیب و غیر واقعی جلوه بکند – اما تعدادی از روحانیان دین لاما که در مورد وجود تونل های زیر زمینی مورد سئوال قرار گرفتند – همگی اعلام نمودند :<< بله چنین تونل های وجود دارند و توسط تعدادی از غولها کنده شده است که ما را با نور معرفت و دانش خود منور نمدند و در ان ایام دنیا هنوز جوان بود. >> شاید وقتی بخوانیم که طبق گفته " کاروکس " – " ایوپالیونها " در ایام باستانی تونلی را در جزیره " ساموس " احداث نمودند, تا حدودی قانع بشویم . طبق ان مدارک – کار حفاری از دو نقطه ابتدا و انتها بطور همزمان شروع گردید . طول تونل حدود 1100 متر است .

مطالبی بسیار جالب و حیرت انگیز درباره تمدنی اسرار آمیز در زیرزمین



ین تونل کاملا مستقیم است و دو تیم حفاری درست طبق طرح در یک نقطه به هم رسیدند . مهندسین فرانسه و ایتالیا که زیر کوه " مونبلانش " مشغول حفر تونل بودند – از تجهیزات مدرن و الکترونیکی گوناگون بهره میگرفتند, البته کانال مانش هم از این اکوادورقاعده مستثناء نیست – در صورتی که تا انجا که اطلاع داریم " ایوپالیونها " حتی قطب نما هم در اختیار نداشتند .!! حال این معما را چگونه باید حل کرد با شماست.!! کانالی که حتا یک اینچ هم منحرف نشده و از یک مهندسی باور نکردنی حکایت می کند. یکی از مسائلی که دوباره باید بازنگری شود – ارتباط تمدنهای گذشته با یکدیگر است – اینکه این ارتباط چگونه و از کجا صورت گرفته نکته مهمی است . علم امروز میگوید : با توجه به قرائن و شواهد, انسان به مرور زمان تکامل پیدا کرده و دانش امروز بشر حاصل میلیونها سال تجربه او میباشد . اگر اینگونه فکر کنیم . الف – ارتباط تمدنها در گذشته بسیار دور معنا ندارد . ب – تمدنهای گذشته علم و دانش بسیار اندکی داشتند– و هزاران دلیل مشابه دو گزینه ( الف و ب ) – با اجازه شما عزیزان – حقیر به عنوان یک عاشق باستان شناسی اسرار امیز نمیتوانم دلایل علمی امروز را بپذیرم و برای مثال همین جمجمه کریستالی منسوب به مایا که در بالا توضیح داده شد و دهها مطلبی که در این وبلاک قرار دارد- حتما در مطالب اینده از تشبهات باستانی در این کره خاکی باشما سخن خواهم گفت . امیدوارم با نظرات خود ما را یاری کنید .

مطالبی بسیار جالب و حیرت انگیز درباره تمدنی اسرار آمیز در زیرزمین



[ سه شنبه 89/1/24 ] [ 6:54 عصر ] [ JAVAD.R ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

دوستدار شما هستم و خرسند از اینکه با شما و در کنار شما هستم ...
موضوعات وب
امکانات وب


بازدید امروز: 123
بازدید دیروز: 138
کل بازدیدها: 1506298